hallo..!!!!
dus.
weet niet of het iemand boeit .. maar toch een poging van een trotse voyager eigenaar.
ik moest me dus ook nog even voorstellen.
ik ben Ronald. 30 jaar en sinds 3 maanden eigenaar van een borbeaux rode voyager uit 1990.
een heerlijke bak om de lange afstanden te rijden die ik samen met het vrouwtje en m'n dochtertje maak.
we hadden een hoop plannen met de auto, tot ik er achter kwam dat ik dus gewoon een keiharde miskoop had gedaan bij AKTO in appeldoorn.
1000 euro lichter en een auto met een lekkekoppakking en een olie verbruik van hier tot afganistan.
ongeveer 1liter olie op 250 klm is niet gezond.
op de terug weg van appeldoorn naar delft heb ik met de zenuwen in mijn lijf de eerste zweet druppels op het tijgerprint stuur laten vallen.. wat ondertussen is vervangen voor een zebra :P
ik maakte complete mist/rook banken op de A15 en A20, mensen moesten afremmen, uitwijken en alles .
ik AKTO gebeld maar die namen heel slim niet meer op.
later een vriend gebeld die had het vermoeden dat de auto lang stil had gestaan en zij dat het condens zou kunnen zijn.
hmmm. niet echt, condens geeft witte rook en dit was echt blauw/grijs van de olie verbranding.
maar goed , toch nog een tijdje kunnen rijden als ik het olie peil maar in de gaten hield.
helaas is er nu echt niet meer mee te rijden.
drie dagen terug ging ik even boodschappen doen en stond na het inparkeren mijn motor in de fik bij het spruitstuk van de uitlaat.
nu gaan we volgend weekend de kop lichten van de motor en kijken wat de verdere schade is.
ik heb mijn tanden in deze bak gezet en zal niet meer los laten.
mochten er alsnog mensen op deze site zijn met handige tips en trucks over deze bak hoort ik ze graag.
ik zal ook proberen wat foto's te plaatsen om weer wat kleur op de site te brengen. :)
met vriendelijke groeten Ronald

nailing the zebra. :P

en het eind resultaat ...

best sexy toch.. ? ;)

de breedbek kikker